Tema: Re: Aktyvi ir pasyvi žaibosauga. Kuo skiriasi?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-03 10:55:40
> Jei pasidometumem virsitmapiu apsauga, tai pastebetumem toki dalyka -
> esant irengtai zaibosaugai apsauga reikalinga didesne (pradedant B
> klase) nei tuo atveju kai nera zaibosaugos (galima tik nuo C pradet).
> Cia trumpai snekant.

Ar jus turite omenyje B ir C klases automatus? Pas mane ivade stovi
zaibo virsitampio saugiklis. Ar jo neuztenka?
Pas mane rozetes ir apsvietimas su B klases automatais; po palangemis
rezervas elektriniams radiatoriams C klases; vonia, garazas, laukas,
palepe, virykle pajungta ne per automatus, o per nuotekio reles.