Tema: Re: Aktyvi ir pasyvi žaibosauga. Kuo skiriasi?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-03 07:34:49
> Tai kaip geriau apsaugoti 20x30 m sklypą, kurio viename kampe (3 m nuo ribos) stovi namas 8x10 m, o kitame sklypo gale stovi ūkinis 5x10 m (2 m nuo ribos)? Abu pastatus atskirai? Ir atskirais įžeminimais?
> Dar reikia įvertinti, kad už 6 m vienoj pusėj ir už 10 m kitoj pusėj stovi pastatai, kurių vienas dėl kreivos teritorijos yra tokio paties aukščio, kaip mano namas...
>
> Man porina, kad aktyvus žaibolaidis saugo 60 metrų spinduliu, tai "priglausčiau" ir kaimynus į apsaugą... Bet kas pasakys, kad čia tikrai blogai ta aktyvi žaibosauga?

As isirengiau name ir pirtyje pasyvia zaibosauga. Izeminimo juosta
apjuosia daugiau kaip puse namo. Prie sios juostos atvesta atsaka nuo
pirties. Gal buciau zaibosaugos ir nedares, jeigu ne elektros
izeminimas. Butent norejau pasidaryti izeminima, o paskui prisidejo
zaibosauga. Kadangi prisidejo zaibosauga tai i elektros skydeli teko
idezi zaibo saugiklius, kurie blokelis kainuoja apie 400 litu. Pirkau su
keiciamais saugikliais