Tema: Re: Vejapjove - benzinine ar elektrine
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-08-01 17:21:06
Tai tokiam tinginiui kaip tu tik mechanine, kur nei elektra, nei benzas
niekad nesibaigia:D Jei galvoje bent biski koses yra, besibaigiant
benzinui pasiimi bacioka ir uzsipili kur pakeliui. parvezi, numeti ir
vel-iki kito pasibaigimo. Nesuprantu, kur tu problema matai... O su
tepalo maisymu irgi. Tevas peme tuscia langu skyscio bacioka, pripyle
benzo, tepalo, suplake-gatava. Dabar vel 0.8 vasaros rupesciai pamirsti...