Tema: Re: Vejapjove - benzinine ar elektrine
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-01 09:41:09
teisingai - as pajaunu su benzinine - sklypas 6 arai tai supranti - vietos neperdaugiausiai, yra kampu, kur su benzinine sunkiai issisuku, islaviruoju (nors sodinant ar kazka darant visada palieku minimum zoliapjoves plocio juosta pravaziavimui). Benzinines gabaritai didesni ir ji sunkesne, pvz jei kokiam kampe turi aspsisukti jau sunkiai pakelsi prieki ir pasuksi stovedamas is vejapjoves sono (o ne is galo kaip stumaint) ir ranekenos ilgesnes - didesnis apsisukimo spindulys.
Yra dar sodas - irgi 6 arai - zalios pievos panasiai keik prie namu, krumeliu, gelynu irgi panasiai. Tai zmona varo ten zole pjauti su elektrine - jai tai kaip pailsejimas :) Aisku, reikia visalaika laida saugoti. Dar elektrines pliusas - sode su elektrine sekmingai pjauna jau garbaus amziaus sulaukus motina. Su benzinine vejapjove as neisivaizduoju jos neikaip - problemos butu nuo pat pardziu - issitraukimo ir sandeliuo, ir nuo jos uzvedimo (jei ne su elktriniu starteriu) :)

T:)