Tema: Re: lenteles kabelio mm2 vs ilgis
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-07-25 11:41:09
On 07/23/2011 08:42 PM, aviliux wrote:
> nu tai varza reik zinot o ji priklauso nuo laidininko rusies. U=IR,
> P=UI. Jei lempute 50W, tai sroves ji valgo I=50W/12V=~4A
> Kad nukristu dviem voltais, atkarpos varza turi but R=2V/4A=0.5om
> Kad apskaiciuot per koki to laidininko ilgi varza bus puse omo, reik
> zinot to laidininko santykine varza ar kaip ten tas dydis. Na jo varza
> metrui. Tam yra lenteles pagal metalus, gal nurodoma ir laidu gamyklinej
> pakuotej?
>
> o skerspjuvis itakoja tik sroves pralaiduma amperais - tam kad laidas
> neikaistu ir neuzsidegtu, - o ne varza. Ir tam yra lenteles.

> [...]

Viskas grazu ir teisinga iki paskutines eilutes. Deja, bet varza nuo
skerspjuvio priklauso tiesiogiai. Is cia ir yra I=U/R, tai yra - kuo
tavo laidas plonesnis, tuo didesne varza ir tuo maziau amperu tu galesi
per ji praleisti. Keliant itampa galesi ir daugiau amperu pavaryt, bet
tada del jo dideles varzos, jis prades kaisti.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com