Tema: Re: lenteles kabelio mm2 vs ilgis
Autorius: aviliux
Data: 2011-07-23 20:45:44
nu tai varza reik zinot o ji priklauso nuo laidininko rusies. U=IR, P=UI.
Jei lempute 50W, tai sroves ji valgo I=50W/12V=~4A
Kad nukristu dviem voltais, atkarpos varza turi but R=2V/4A=0.5om
Kad apskaiciuot per koki to laidininko ilgi varza bus puse omo, reik zinot
to laidininko santykine varza ar kaip ten tas dydis. Na jo varza metrui. Tam
yra lenteles pagal metalus, gal nurodoma ir laidu gamyklinej pakuotej?

o skerspjuvis itakoja tik sroves pralaiduma amperais - tam kad laidas
neikaistu ir neuzsidegtu, - o ne varza. Ir tam yra lenteles.

stai mano zinios is tarybines mokyklos :)