Tema: Re: Ieškau : katilo + boilerio + radiatoriai ir visą kas prei jų priklauso
Autorius: Eciffo
Data: 2011-07-25 09:11:16
Klystat kolega .Dyzeli isirengt pigiau nei bet koki kita sildymo buda.Pries
pora  savaiciu pardaviau skysto kuro komplekta katilas + firmine  talpykla
uz 3 klt. Krautuvej katilas 4.5 klt .Kurioj vietoj cia kosmosas?
80 kv nama kurent dyzeliu tokia ziema kaip pernai butu apie 1 kuba,sezonas
kainuotu 2800-
Vat del peleciu 100% sutinku -brangus katilas,brangus sildymas ir dar daug
himarojaus uz savo bapkes.