Tema: Re: Ieškau : katilo + boilerio + radiatoriai ir visą kas prei jų priklauso
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-07-23 10:48:56
Pasakysiu tik savo kuklia nuomone, todel nepulkite manes akmenimis metyti.

Granules ir skystas kuras milionieriu isradimas, katilai kainuoja kosmosa,
kuras jiems po to kainuoja antra kosmosa. racionaliau turbut butu storiau
pasisiltinti sienas, stoga, susdeti geresnius langus ir sildytis tada
elektra.

jeigu nori pigiai sildytis stataisi malkini/anglini peciu, jeigu nori
patogiai sildytis tai lieka elektra arba visokiausi silumos siurbliai.

kaip ir minejau cia tik mano nuomone.

"wolfas" <vilkasa@centras.lt> wrote in message
parapija Vilnius
šilumos siurbliui kišenė netraukia ... kada nors ateityje gal ... lieka
tarpinis variantas - granulės arba skystas kūras ... tik kas geriau
nedideliam namui ?

pas ką jau naudingumas daugiau prie mažų apkrovų ?