Tema: Re: zidinio dezes montavimas su SUPERISOL
Autorius: ab
Data: 2011-07-18 15:55:15
Pavidalas said the following on 2011.07.18 10:50:
> Taigi "stikse" (kur pirkau) ir sakau kad ruosiuosi taip daryt, tai sako taip
> negerai, reikia tarpa daryt, nes jie mat jau daug metu dirba ir zino.

tipo jeigu priklijuosi, tai paskui grindims "vaikštant" skils tose
vietose konstrukcija prie sienos? Jeigu dėl šitos priežasties, tai man
patarė neklijuoti prie sienos ir tvirtinti tokiais metaliniais dubeliais
(arba klijuoti tik keliais taškais). Patarimus gavau vienoje Kauno
parduotuvių, prekiaujančių židiniais ir jų įrengimo medžiagomis.

Dėl oro padavimo iš lauko, tai mane atkalbėjo... sakė daugiau bėdų būna
negu naudos.... Beveik esu įtikintas... Tuo labiau, kad židinys pas mane
nebus naudojamas intensyviam šildymui (pastoviai kūrenamas).

P.S. aš irgi nusprendęs superisoliu pasidaryti pats, tik dar laiko vis
pritrūksta pradėti :)