Tema: Re: zidinio dezes montavimas su SUPERISOL
Autorius: Pavidalas
Data: 2011-07-18 10:50:54
jo, sita maciau, tik mano plokstes siek tiek kitokios, bet lyg dar geresniu
isoliaciniu savybiu.
Taigi "stikse" (kur pirkau) ir sakau kad ruosiuosi taip daryt, tai sako taip
negerai, reikia tarpa daryt, nes jie mat jau daug metu dirba ir zino.
Nu bet as niekur daugiau nerandu eteryje to tarpo parodyto nors uzsimusk.