Tema: Re: rastinio namo siltinimas
Autorius: bzik
Data: 2011-07-15 12:20:33
rekonstruojant buvo rastai tokie pat - 18cm. Is lauko15cm karkasas slapiai ekovatai, viduj, kur nebuvo galima palikt atviru rastu del ju vaizdo detas gkp, o i tarpa (3-10cm) pilta sausa ekovata. 2a karkasinis, tai ten sienose iki 30cm sausos ekovatos, stoge 28-32. Gyvenant 22-24 silumoje nuo rugsejo vidurio iki balandzio pabaigos sildymas kainavo ~2000Lt (70% dujos, kita krosnele)