Tema: Re: rastinio namo siltinimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-07-15 12:01:18
On 07/15/2011 11:48 AM, tds wrote:
> Sveiki,
> Yra rastinis namukas, pastoviai gyvenamas. Rastai 18cm storio. Sildymas -
> zidinys + ortakiai, tai kol kurenasi, tol silta ir malonu. Dabar arteja
> laikas, kai pastovaus kurentojo nebebus, galvojam ka daryti - deti kieto
> kuro katila ar siltinti nama. Aisku, geriausiai yra abu variantai, bet
> atsiremiame i pinigus, tai reikia pasirinkt viena. Del katilo - jam vietos
> atsirastu tik garaze-sandeliuke. Reiketu kazkaip ji atskirti nuo visko, t.y.
> padaryt pertvaras (muryti?) As labiau linkstu prie paties namo siltinimo ir
> [...]

18cm rastus, tai vienareiksmiskai reikia siltinti, nes dabar ten
silumine varza apie 1.65, kai STR reikalauja, kad butu 5. Mano
pasiulymas butu siltinti sienas kokiu 20cm vatos ir statytis peciu. Jei
norit malku imesti karta i svaite, tai tada granulini peciu dedat. Jei
namas iki 150 kv.m. tai uzteks 10kw ir toks granulinis kainuoja ~7k.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com