Tema: Re: ka berti i oro tarpa
Autorius: AurimasB
Data: 2011-07-09 12:02:45
manau kad tu teisus. viršutinė plėvelė turi leist drėgmei migruot..

juo labiau antikondensacinė turėtų būti po stogo danga. virs šiltinimo medžiagos pries vėdinama tarpą turėtų būt vėjo izoliacinė aka popierius ar pan..

nors dažnaiusiai natikondensacinė įrengiama ten kur neapšiltintas stogas, kur apšiltintas temperatūrų skirtumas prie dangos iš abiejų pusių panašus, nelabai ten yra kam kondensuotis.