Tema: Re: ka berti i oro tarpa
Autorius: AurimasB
Data: 2011-07-08 11:15:23
lauko?

tai tarpas vedinmas taip, tačiau geriau apšitint vidine dalį vata, tada tarpas ir plyta, o tarpo užpildymas granulėmis aisku geriau nei neiko, taciau tame termoizoliaciniame suoksnyje vistik migruoja oras, tai jo efektyvumas toks so so..

jei vidinis sluoksnis užtikrina garo izolaicija tada dėt polistirola ir jokių tarpų nebėra ptrasmės daryt..

jei jau yra pastatyta tai neiko nebeprigalvosi, pūst putas, granules, arr kokia biria vata.. pagal kaina aš manau.