Tema: Re: Buto grindys
Autorius: eMeR
Data: 2011-07-14 02:03:09
Kvailokas klausimas, bet... kiek sveria betonas?

Kažkokiam puslapy radau parašyta, kad priklausomai nuo sudėties, m^3
2000-2500kg. Gali tiek būt?
Jei taip, tai sakykim imam viduriuką: 2250. Tokiu atveju 5cm storio m^2
būtų 112,5kg. x 50m^2 = 5625kg :S
Ar čia tas betono svoris iš lempos, ar tikrai 50-čiai kvadratų gaunasi
apie pusšeštos tonos??? Kas, bent jau man, atrodo , švelniai tariant,
da*huja...

R.