Tema: Re: Buto grindys
Autorius: ozzy
Data: 2011-07-05 09:25:05
Sveikas,

Gyvenu panasiame bute, is apacios garso praktiskai nera is virsaus
baisu. Zinau kada eina siusiuko ir panasiai :)

O kas liecia del grindu sau as tik uz betonavima! Jokiu girgzdejimu,
siubavimu, grindys saltos nebus nebent gyveni virsutiniame arba
apatiniame aukste + siaurines sienos.

Pas mane atvirkstinis variantas del ko labai gailiuosi. Dare tikrai geri
meistrai suleido visus
gindu aukscius pvz isgriauta balkona, balkona, vonios plyteles milimetru
tikslumu jokiu laiptuku ar slenksciu. Taciau lages po kokiu 3 metu
sukrito kaikuriuose
kabariuose ties kambariu durim. Kaikur atsirado biski girgzdesio.
Apskritai naturalaus parketo daugiau nedeciau..