Tema: Re: alternatyva senukam - obi suvalkuose
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-07 07:54:22
> Tai ne paistalai :) Tiesa ne statybų sektorius, bet visgi, buitinės
> prekės. Bet visgi į temą, apie Lietuvos verslininkų gobšumą :)

Apie kokiu verslininku gobsuma kalbate? Ar ne mazai verslininku per
pastaruosius metus bankrutavo, nes neiturejo is ko isgyventi?

Turite omenuje Senuku savininkus? Kazkaip nesigirdi, kad Senukai butu
labai pelninkai veikiantis tinklas. O kaip ta pelna gauti? Uzdeti 1,000%
ankaini? Antkainiui kaip ir nera kur kilti. Mazinti atlyginimus? Uz ta
pati atlyginima dirbti virsvalandziuis? Kad antkainiai mazetu yra
vienintelis budas - didinti apyvarta. Tai reiskia, kad patys pirkejai,
pirkdami Lenkijoje, didina kainas Senukuose.

Kad Senukai prisiemes is banko paskolu tai cia jau butu teisybe. Tu ju
irgi gali prisiskolinti ka nors uzstates, ikurti versla ir nebuti
metus/kitus gobsus. Tau rinktis sau ar svetimam dirbti. Verslumas
vadinasi. O tiems, kas snargliuojasi, skirta ubago ateitis. Man ju
negaila. Gaila, kad jie tokiu budu is savo vaiku daro ubagus.