Tema: Re: alternatyva senukam - obi suvalkuose
Autorius: Darius-B
Data: 2011-07-04 17:15:27
Tai gal zvelkim dar placiau: Ka jis taip elgdamasis nuveikia Lietuvos labui?

"svk"  wrote in message news:iusa45$3hv$1@trimpas.omnitel.net...

7/4/11 1:45 PM, Vidas Makauskas rašė:

> [...]
> pigiau; g/b perdangas - 2 kartus pigiau; Henco 1000m - 2 kartus pigiau...
> "svk" akis badanti dalyka nutylejo, kuris egzistuoja bet kurioje vagiu
> visuomeneje. Daugelis didmenininku uzdeje kainas dvigubas tam, kad
> pastovus pirkejai gautu saskaitas tokias, kad tarpininko klientui
> nekiltu noras reikalauti tokiu kainu uz kurias pirkta is didmenininko.
> Visi puikiai zinote KOKIOS kainos, pavyzdziui, kokioje nors Vilproje.
> Santechnikas tau nupirks, atnes cekius ir dar pasakys, kad gavo 10%
> nuolaida. Bet, jeigu pats pirksi is tos pacios kokios nors Vilpros, tai

Net ir tuo atveju, jei ten kainos užlenktos ir santechnikas tave
"džiugina" 10% nuolaida, o pats tu gauni 30%, lieka klausimas, ar tau
apsimoka daryti kainų apklausas, važiuoti ieškoti, derėtis ir
galutiniame rezultate turėti tuos 20% +. O santechnikas kitą kartą tau
už paslaugas vynios tokią kainą, kad jam gautųsi reikalingas pelnas nuo
pardavimo, o tu galėsi džiaugtis sutaupęs ant detalių. Santechnikas gal
ir nevyniotų, bet juk tu jam moki už "tašką", nežiūrint, kad tas taškas
gali būti pasiekiamas, pvz., išbombinus keletą sienų ir visais įmanomais
kampais iškreivaliojus vamzdžius, kad galų gale pasiekti tą tašką, o jam
juk nemoki už faktinį laiką ir faktines sąnaudas?
Mano mintis - dirbkime savo darbą kiekvienas ir nesukime galvos kitiems
apie tai kiek jie turi uždirbti. Kontrolė reikalinga, bet visi mes
apsimetame, kad puikiai išmanome statybas, santechnikas, elektrą, kompus
ir tinklus, automobilio remontą ir dar velniai žin ką.
Turiu pažįstamą, kuris statosi namą ir darbo metu daro apklausas,
skambinėja visiems, ieškosi geriausius pasiūlymus (ir suranda), o
telefoną ir internetą, beje, jam tas pats darbas ir apmoka. Taip jau
porą metų. Tačiau lieka klausimas: ką jis nuveikia darbdavio labui???