Tema: Re: Kur KAUNE atnaujinti akumuliatorinio suktuko akumuliatorius
Autorius: Darius-B
Data: 2011-07-05 22:05:45
Dekui uz info.
As sau pabandymui sitas sudejau:
http://cgi.ebay.com/4-A123-systems-battery-lifepo4-cell-26650-2300mah-power-/190551660757?pt=US_Batteries&hash=item2c5dc398d5

Kol kas naujas originalas 1.5Ah tyliai kampe ruko. Jeigu suktuka su
originalu nesunku budavo sustabdyti tai su A123 bandant sustabdyti dumai is
variklio pradejo rodytis. Trukumas, kad pakrovejo kitokio reikia, bet su 10A
tikrai per ~15 min pasikrauna.

"Nabletas@Work"  wrote in message news:iuut6p$qtr$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi reziume:
Sudejo turbut vienas is pigesniu BYD D-SC2000P celes
14,4V 2Ah atrestauruoti kainavo 107,44Lt + PVM =130Lt
Dave 0,5 metu garantija
Ziuresim kaip tarnaus
Pirkti pigiausiai buvau rades 1,5Ah 169Lt

Visiems geros dienos