Tema: Re: Kur KAUNE atnaujinti akumuliatorinio suktuko akumuliatorius
Autorius: miegapele
Data: 2011-07-05 11:47:52
siaip idomumo delei esame testave ivairius elementus, tai tik totalus brudas
neturedavo talpos, o kiti panasiai labai. tiesa duraceliai,
energaizeriai,panasonikai ir gp skirdavosi mazdaug 5 proc. apie siriju
geriau nesakysiu. na sanyo pasirodydavo labai gerai. o gineso rekorduose
kaip ilgiausiai laikantis sarminis elementas irasyta panasonicas. cia siaip
lyrinis nukrypimas. :)