Tema: Re: del stogo dangos
Autorius: Egidijus
Data: 2009-04-07 08:39:16
Technologiškai ko gero jokios problemos. Galima dėti ir ant 11 laipsnių,
bet, iš tiesų, tai nėra labai geras nuolydis čerpiniam stogui.

Nuo mažo nuolydžio betoninių čerpių stogų ilgiau laikosi sniegas ir apkrauna
konsrukcijas, bet čia ne problema, jeigu stogo konstrukcija yra padaryta
teisingai.

Ant mažo nuolydžio stogų, tikriausiai, greičiau prikibs kokia kerpė, kurią
reikės nuvalyti. Bet tai irgi nėra didelė problema.

Egidijus