Tema: Re: del stogo dangos
Autorius: dz
Data: 2009-04-03 22:48:03
eternit lyg gotika modelis atrodo gaziai, nes mazi lapai, tik tiek kad
nenaudingo ploto del persidengimu daug atsiranda. Beto brangios visos kitos
stogo detales. Galima jas daryt is skardos is bedos...
Siaip pas mane skarda, izoliacijos 25cm, nepastebjau, kad labai barsketu
lyjant, tik kai sniegas ciuozia, atrodo kaip griaustinis koks:)