Tema: Re: EVALDUI del reles
Autorius: darbra
Data: 2009-04-03 22:18:02
tai va as ir turiu konkretu pavyzdi su savo kreiza, kurios variklis sukasi
nuo triju faziu be nulio.
dar klausimas ar suveiks snr bendra namo pajungus toki varikli?

griztant prie reles, tai maniau, kad dingus nuliui ar ji issijungs. taip yra
sansu kad dingus nuliui itampos ant
faziu issiskirs, bet gali buti, kad ir ne, nes dauguma namu naudojasi
trifaze, tai fazes tikrai bus issimete ant skirtingu grandiniu, tai va ir
klausimas ar nebus cia loterija 50:50?

kitas dalykas prie jos kaip suprantu dar reikalingas trifazis paleidejes,
kuris butu valdomas tos reles?