Tema: Re: EVALDUI del reles
Autorius: Evaldas
Data: 2009-04-03 10:52:35
Sita rele veike automatikos skyde rezervinio dyzelinio generatoriaus
prijungimui.
Kiek suprantu tu pasigedai faziu sekos kontroles ?
Hmm, gaunasi idomi situacija, as nezinau ar si funkcija yra parduotose
relese (pardaviau dvi) ir neatsimenu, ar prekes pristatyme buvau paminejes
sia funkcija. Jei netyciom buvau parases, kad parduodama rele turi sia
funkcija (pateiksit irodymus) tai rele pakeisiu kita (kitokia, didesne) arba
grazinsiu pinigus.