Tema: Re: Del segmentines tvoros kainu
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-04-03 13:32:39
Man pernai, paciam dirbant, su galingai ibetonuotu armuotu monolitiniu
rostverku, stulpais, sumurytais tvoros blokeliais, kepurelem ir Betafence
Prestige segmentais, NEISKAITANT bobcat, vartu, varteliu bei savo darbo
kainos, metro samata graziai sulindo lygiai i 50,- EUR / 1 metrui tvoros. I
kaina ieina ir zvyras bei cementas.