Tema: Re: Del segmentines tvoros kainu
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-04-03 13:24:52
Tiksliai nepasakysiu dabar, tik atvaziavo 2 su graztu , susigreze skyles per
kelias valandas, paskui ta tvora suramste su stulpais duobese ir betonavimas
buvo ne esme, nes supilti 20 kibiru betono i duobutes apie stulpus tikrai
buvo nei sunkus , nei brangus darbas, juolab, kad tvora jau stovejo ir visa
seima dziaugsmingai "betonavo" stulpus.
Sakau- sumoje gavosi 100Lt/m, iskaitant savo zvyra ir kelis maisus cemento.
Gal dabar net pigiau, o gal atvirksciai-- priklauso nuo firmos padeties.