Tema: Re: VST - ar privalau keisti stulpus ir laidus?
Autorius: Xeen
Data: 2009-04-03 09:51:20
nieko nuostabaus kad reikalauja :)
kam jiems patiems tai daryti, jei gali "priversti" tave uz juos ta padaryti?
ne jiems gi reikia tau elektra tiekti...a tau tos elektros is ju reikia :)

mums RST del galios pakelimo 2kw tokias salygas isdave, kad reikia pakeisti
visus stulpus gatveje i laidus zemeje visoje gatveje :D
gal ir patys durnai padareme kad pirmiausia trifazio papraseme (stulpai
kitoje gatves puseje su trifaziu praeina).

nu tai aisku pasiunteme ir nesikeleme.