Tema: Re: VST - ar privalau keisti stulpus ir laidus?
Autorius: aa
Data: 2009-04-03 09:45:18
o kaip tau leido jungtis statybini ivada neisdave salygu? kas pirmose salygose parasyta ta ir turi ivykdyt. Jei buvo parasyta, kad turesi pakeist laidus i kabeli, tai vadinasi ir turesi. Seip pats laikas vykdyt elektros projektus, pries men. mums konkursine kaina nukrito trigubai nuo samatines.

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/