Tema: Re: Tresnes ir pauksciai
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-06-22 11:20:16
:))) Sode kaimynas turi dvi diiiiidziules tresnes, tai uzpernai, isbandes visokius iskreiptus budus (tame tarpe ir orini sautuva, i mano sodo puse, plet...), pastate balkone galingus garsiakalbius, nu ir paleido rusiskus bumcikus. Kai truko kantrybe, dar su trim kaimynais nuejom pasisneketi, tai zmogui, matyt, nugesinom vieninteli apsisaugojimo saltini...