Tema: Re: Tresnes ir pauksciai
Autorius: G.K.
Data: 2011-06-22 10:34:40
Pas mane dar zalokos, tai nelabai puola, bet pas kaimyna kas darosi !! Minios varnenu. Ir nelabai
bijo zarazos. Ziuriu ir ima bejegiskas siutas jog nieko nagalima padaryti.
Kartais pagalvoju gal koki pagaut ir pacirskint kitiem panoseje.
O jei rimtai, tai man atrodo, kad turetu tinklelis padeti. Norvegijoje istisiniai plotai apgaubti
tinklais. Jeigu nepadetu, tai abejoju ar kas dengtu.

"Uredija"  wrote