Tema: Re: 3k butas ?altiniø g. Vilnius
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-06-14 13:32:14
Tikrai ne is menulio, tik vat noriu suzinoti, ar tie kurie isvaziuoja tikrai
gauna tai, apie ka visi cia kalba: vidutini atlyginima, patogius ir pigius
bustus, visas socialines garantijas ir pan. Ar vis tik didesne dalis gauna
minimuma arba viska juodais, gyvena "barakuose" ir jokiu socialiniu
garantiju...

P.S. Gal jau risam situs filosofavimus, nes gerokai nusivaziavom nuo
pirmines temos... :)