Tema: Re: 3k butas ?altiniø g. Vilnius
Autorius: Vytenis P.
Data: 2011-06-14 10:43:04
> Man vat vis idomu, kodel zmones gyvendami Lietuvoj iesko "gerai apmokamo
> darbo pagal specialybe", o isvaziave i uzsieni dirba statybose,
> siltnamiuose, zuvies fabrikuose ar dar bala zino kur ir bala žino ka...
> Kodel gyvendami Lietuvoj nebando dirbti tokio pacio darbo kaip uzsienyje
> t.y. dirbti juodadarbiais statybose ar pas ukininkus, ir dar viska gauti
> "juodais"?
Mindaugai, susidaro įspūdis, kad tamsta pirmąkart iš mėnulio iškritot ;)
Ar teko kada pasidomėt juodadarbių atlyginimais statyboj, ar ž.ūkyje "čia" ir
"ten"? Neteko girdėt tokio dalyko, kaip socialinės garantijos (nemaišyti su
"sodra"), kurios egzistuoja, o ne tik deklaruojamos.  Nelegalų laikai seniai
baigėsi. Taip, juodus darbus reikia dirbt ir pas mus. Ir tam aukštasis mokslas
tikrai nereikalingas. Tik tas darbas taip pat turi būti apmokamas ne
simboliškais "pinigėliais", kaip dabar madinga išsireikšt. Apie kokius
namus prie ežero su vaizdu į pilį galima svaičiot, kai sušiktas kambario
butukas su sena surūdijusia santechnika kainuoja jo potencialaus gyventojo
viso gyvenimo santaupas?