Tema: Re: Pagrindo paruosimas trinkelems (del nuolydziu)
Autorius: Pakas
Data: 2011-06-07 14:35:50
Taip centimetrai. As pasakiau dazniausiai naudojamus. dar galima daryti 1%
t.y 1cm i metra taciau  reikia kulturingai daryti .
Nuolydzius geriausia daryti trumpesne kryptimi tada absoliutus perkrytimai
bus mazesni.
Nesigasdink negi pas tave sklypas idealiai lygus kaip ezeras? Tu geriau su
nivelytu pamatuok gal pas tave nuolydziai net didesni...