Tema: Re: OptiHeat ir pan. sildymo sistemos ...
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-06-06 15:49:37
nu grindys kaip grindys. Inercijai panaikint yra ir kitokiu priemoniu
(visoki knauf liejami pavirsiai gr. sildymui ir .t.t0, cia labiau
panaudojama jeigu su auksciu nelabai kur pasireikst yra.....
O siaip matau ir minusu - mazesni diametrai - didesni slegio
nuostoliai>daugiau elektros siurbliui....
Manau del to kad sistema nera placiai paplitus jos kaina bus salyginai
didesne uz iprasta.

--
MaRiUs
Kaunas