Tema: Re: Amarai
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-06-06 00:47:11
Kai pabandysi - praneshk :)
Shiaip lauramedi bandau gelbeti nuo skydamariu. Ir rankom valiau, ir po dusu
dvi dienas rankomi sploviau, ir su fairy indu plovikliu ploviau. Shuduva ir
tiek. Dabar priesh savaite nupurshkiau zaliojo muilo tirpalu. Pagal recepta
purksht reiks vel ryt. Skydamariu dar vis matosi. ziuresim kaip gausis :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius