Tema: Re: Amarai
Autorius: acidal
Data: 2011-06-05 22:51:44
Dieve dieve, kur pasaulis ritasi :)

Esu girdėjusi, kad biodinaminiuose ūkiuose prieš kolorado vabalus
naudojami preparatai pagaminti iš... paties vabalo pelenų. Tokie
preparatai veikia homeopatijos principu - gydoma mažomis dozėmis tuo,
kas didelėmis dozėmis sukelia ligą. O kodėl nepabandžius to paties ir
prieš amarus? pvz. nuskinam keletą amaruotų lapelių, juos sudeginam ir
tuos pelenus (jų pakanka vos 2 g) supilam į paruoštą purkšti fermentuotą
tirpalą. tik visą purkštuvą su pelenais reikia kokį 50 kartų gerai
supurtyti, kad pelenai pasiskirstytų tolygiai ir bandom purkšt.