Tema: Re: oriniu silumos siurbliu variantai
Autorius: Zigmas
Data: 2011-06-03 13:49:53
As galvoju bute atsisakyti kauno energijos sildymo ir sildytis kondiku. Ar
realu? Koki prietaisa patartumet? 66 m2 butas. Kaimynas virs manes jau
nusipjove radiatorius, bet dabar kaip remontas pas ji tai vedzioja savo
sistema, des dujine kolonele, o kaip pas mane remontas jau padarytas tai
galvoju su kondiku sildytis, o jeigu bus daugiau minuso ziema, tai su el.
radiatoriais. Prie kiek minuso dirba rimti, rimtos firmos siurbliai? Siuo
metu kaip tik baigineju balkona, tai reiks kabinti kazkoki siurbly balkone.
Ka patartumet?