Tema: Re: oriniu silumos siurbliu variantai
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-03 13:37:08
Zinai, Vidai ir as nesuprantu kodel oras/vanduo yra kazkur 2x brangesni nei oras/oras. Net ivertinant tai kad i kondisinus prideda pagal reklamas filtru irdar kokiu navarotu, plius turi saldyma vasara. Na su oras/vanduo saldyti gal irgi galima bet sunkiai isivaiduoju grindini saldyma. Itariu butu gana nemalonu stoveti ant saltu grindu (na nebent uztenka vos vos vesesniu grindu kad pajusti efekta).
Galvoje kirba mintis (o gal kas ir buvo pasufleraves), kad gal tai del temperaturu diapazono ar srauto. Gal oras/vanduo atveju jis vandeni sildo daugiau nei oras/oras?

T:)