Tema: Re: Radiatoriai i buta.
Autorius: Unknown
Data: 2011-06-03 10:12:05
pries > 4 metus pasikeiciau radiatorius bute ( 22 tipo ) i Vogel&Noot -
tarnauja gerai, atrodo estetiskai, tai prisidedu prie rekomendacijos.
Tikiu, kad ir kokie Kermi geri butu.
Del Purmo abejoniu kelia tai, kad jais Senukai prekiauja, nes Senukai man
asocijuojasi su nekokybisko slamsto sandeliu, bet susidures su tokiais
radiatoriais nesu, tai "nevarau" ant ju :-)

Beje, pries keiciant irgi uzsisakiau projekta pas silumos tiekeja - jame tik
kW buvo surasyti kiek kokiam kambariui - jokiu "rekomenduojamu" gamintoju
nebuvo nurodyta. Veiksmas Kaune vyko.