Tema: Re: Radiatoriai i buta.
Autorius: E.D.
Data: 2011-06-03 09:02:52
Del projekto tai viskas ok - dare tas, kas turi tam teises/leidimus,
projektas suderintas, su visais reikalingais parasais ir antspaudais.
Taip, projekte yra nurodyti REKOMENDUOJAMI montuoti radiatoriai -
gamintojas ir jo gaminamo radiatoriaus tipas ir ismatavimai (kiekvienam
radiatoriui po dvi to pat gamintojo alternatyvas - viengubas ir dvigubas).
Mano atveju rekomenduojamas gamintojas Vogel&Noot. Nieko pries ji
neturiu, nes sioje srityje neturiu ziniu. Todel ir klausiu patarimo.