Tema: Re: Signalizacija per mobilu rysi
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-04-01 10:53:05
Pradekim  nuo to, kad yra ir patikimu gsm moduliu. Siemens pvz. Tik su jais
jau nebeiseina pagaminti ispudingos kokybes ir fantastiniu laistytuvo
ijungimo galimybiu signalizacijos uz 120Lt su PVM

Kaip tai nepasako gamybos vieta nieko? Lietuvoje pilna kvalifikuotu zmoniu,
protingu inzinieriu, kurie galetu konstruoti produktus gerokai rimtesnius
nei ENFORA mikruske + maitekas ir pardavineti brangiai visur. Dabar jie
sudeliauja su visokiais gsm alarmais ir galvoja, kad yra protingesni uz
kinus. Gamybos vieta Lietuva yra privalumas siaip, o ne trukumas.

Jei bandai teigti, kad minetoji signalizacija yra bent jau patenkinamos
kokybes, tai sorry, neknisk proto. Joks sveiko proto zmogus tuo nepatikes.
Kiek reikia signalizaciju po 120 prigaminti, kad atsipirktu bent jau
elementariausi patikimumo bandymai ???

Svarstant filosofiskai, jei si krize uzsites, yra didele tikimybe, kad mokus
klientai pagaliau ismoks rinktis, o po to skustis ir neimti belekokio shudo
kuri jiems bruka. Priesingu atveju bus kaip su automobiliu signalizacijomis-
is pradziu buvo rimti gamintojai (code alarm, clifford, avital), tada
atsirado visokie rusiski mongoosai, kol galu gale lietuviai prigamino
signalizaciju ''kuriomis niekas nesiskundzia'' ir turime rezultata kai
negalime daugiabuciuose nakti uzmigt. Aciudie dar patalpas saugo bent jau
koks nususes paradoxas, taciau jei taip toliau ne uz kalnu ta diena, kai
atsiras kokia nors kruta 32 zonu centrale ''Gediminas" uz 15Lt ir visi
pardavejai ims saukti ant kiek ji yra gera! Masinos gatveje dar nieko,
taciau kai nakti ima kaukti i laiptine isvestos lauko sirenos bet ka is
kantrybes gali isvesti

Jaegermeister