Tema: Re: Signalizacija per mobilu rysi
Autorius: G.S.
Data: 2009-04-01 10:21:59
Pradekim nuo to , kad dauguma GSM moduliu yra pakankamai nepatikimi.Ypac
trankymams.Atsoka BGA korpusai , skyla keraminiai filtrai,simetrizacijos
balunai.Dauguma GSM moduliu kainos prasideda siuo metu nuo 25$.Mano minetu
atveju valdymo daiktas padarytas su jei gerai pamenu ENFORA gsm moduliu ,
kuriam reikalingas tik maitinimas uz kelias kapeikas.Jis pats savyje jau
turi skriptu valdymo egine kurio pagalba labai nesunkiai parametruojasi
ivykiai ir ka ka turi jungineti gavus SMS ar per TCP/IP kazka.Sitie moduliai
gaminami Kanadoje.Maciau beje ir Taurageje juos surinikinejo kaip ir SIMCOM
modemus.Beje ABB elektros skaitikliai irgi gaminami Taurageje kaip ir
daugelis taupiuju lempuciu elektronikos ar baziniu 3G GSM stociu
basebandiniu kontroleriu.Taigi siais laikas gamybos vieta nieko nepasako
visiskai.