Tema: Re: baldu gamyba
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-05-19 08:31:18
Kai kuriu spalvu buna 0.6-0.8mm PVC, nu bet 2mm visom prasmem geriau.
Su 25mm plokste dureles daromos "viduje" spinteles kad visa 25mm briauna
matytusi, tik tuomet isryskeja storesnes plokstes isskirtinumas.
Pacia dureliu plokstuma is 25mm su vidiniais lankstais irgi dar pratelpa. Su
isoriniu variantu - reikia specialiu lankstu, bet irgi imanomas dalykas.