Tema: Re: baldu gamyba
Autorius: ramunas
Data: 2011-05-18 15:20:25
:)))))))
kaupimo sindromas :)
siaip nieks nedaro spintu is 25mm ... pornografija ... atskiros spintos
dalys gali buti 25mm, bet visa ... nu ka as zhinau .... jei iseina visa
spinta tai galima uzsiimti tokia pornografija. skyles susigreziosi pats ...
jei neturi elektrinis suktukas uz 50 litu sueis ir graztas uz 5Lt ... metra
tikiu, kad turi :) piestuka irgi.