Tema: Re: 4000 Lt už 3 metrus
Autorius: eimaz
Data: 2011-05-18 10:58:20
jungiausi Tarandeje, bet nesuprantu is kur tokia kaina. aisku man reikejo
nuo namo isvado iki sulinio tiestis 30m su 2 tarpiniais suliniais, tai
negaliu lyginti kainos, bet uz 3 metrus nesuprantu uz ka cia imti.
dengtu darbu aktas nemokamas, atvaziuoja VV atstovas ir suraso ar viskas ok,
kol neuzversta. geodezine nuotrauka uz 3m nu gal ir kainuos kokius 500Lt
max, pridavimas VV nemokamas, skaitiklius VV pastato nemokamai, jokio
pajungimo mokescio nera, tiesiog reikia laiku atvykti ir pasirasyti tiekimo
sutarti kai kviecia VV, tuomet jokie mokesciai netaikomi, nei praplovimo nei
pajungimo, nei tyrimu.