Tema: Re: 4000 Lt už 3 metrus
Autorius: Darka
Data: 2011-05-18 09:41:56
projektas yra.
Pajungimas - tai aisku zemes darbai, skaitiklio pastatymas (+plombavimas? -
jei tai ne VV reikalas), "pasleptu darbu aktas"? "nuotrauka"?, "pridavimas
Vilniaus vandenims"?
Aisku kad tie fiziniai darbai tai nekainuoja tiek, tikrai, kaip cia
ironizuojama, galima ir paciam issikasti, bet tie popieriai tai man mistika,
klausimas kiek ju reikalinga ir kiek realiai jie kainuoja. Todel ir klausiu,
gal kas jau jungesi (bent jau Vilniuje tai nemazi plotai paleisti - Balsiai,
Tarande) ir rado pigiau?
P.S. plius dar Vilniaus vandenims, uz ta pati, t.y. "pajungima" - apie 500
Lt http://vv.lt/lt/namams/detail.php?ID=1681, ziureti prijungimo sutarti.

--
DDD