Tema: Re: Ar kas tveriat tvora ? Kaip darot ?
Autorius: eimaz
Data: 2011-05-16 23:29:13
na is tavo posto galima buvo suprast, kad be rostverko isvartys bet kuriuo
atveju, nesvarbu kiek zmogus beisigrez polius. 60cm gal kiek ir per mazai,
bet su 1m patirties turiu ir tikrai galiu sakyt, kad iskilot neturetu.
greze pas mane 2 vyrai su benzininiu graztu, tai su kai kuriom "skylem"
knisosi tikrai ilgai, ir vandeni pyle ir su lauztuvais dauze :) nes po
apacia grynas molis.