Tema: Re: Ar kas tveriat tvora ? Kaip darot ?
Autorius: eimaz
Data: 2011-05-16 21:58:07
puse kvartalo kaimynu be to rostverko, pas mane tas pats. tiesa, tik viena
sklypo krastine, ten kur atramine su rostverku.
kur tik stulpeliai, igrezta kazkas ~1m, jokiu vartymu ar paslinkimu po sios
ziemos nera.
ka padetu tas rostverkas? nori pasakyt galima negrezti visai i gyli, o
padaryti tik 20cm rostverka ir niekas nevartys? :) nuo iskilojimu poliai ir
laiko, prie ko tas rostverkas, tai nezinau.