Tema: Re: Skalbyklės kalkių šalinimo priemonė
Autorius: LB
Data: 2011-05-16 12:47:32
ka gi, jau buvau klauses cia...
uzsiveise kazko kito negu kalkes skalbiankej... ant baltu daiktu lieka keli
geltoni taskeliai, paskui nebelabai nusiima.

supyliau Ula flakona (turbut 0.5 litro). Prasukau programa. gal ir padejo,.
bent jau akivaizdziai ge;ltonu tasku nebeliko.

Tai ar cia kalkes skaitos, ar masina gavo rudo vandens po kokio vandentiekio
bajerio? yra buve kaip kava, tai aisku kazkiek gali patekt...

kokiupriemoniu imtis nuo gelezies apnasu?

LB
Corolla 06 1.6

"mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message
> na ne visur ir vanduo tragiskai kietas.. pas mane pvz. nerealiai kietas
> vanduo..
> milteliuose ne visuose minkstiklio prideta.. reik ziuret zymejima ant
> pakuotes..
> dar labai rekomenduojama skalbti zemose temperaturose, taip smarkiai
> mazinant apkalkejimo rizika..
>

> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message

>>> ml)
>>> priemonės.... Įjunkite pačią trumpiausią programą ir nustatykite 60 C