Tema: Re: Skalbyklës kalkiø ðalinimo priemonë
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-05-16 12:28:32
Ekhem.
O kame perkate tą citrinos rūgštį? Tipo maistinė? Reik ir man
nusikalkint, o tai visi maišytuvai baltutėliai, šveisk ir šveisk,
virdulys irgi apauga greit (tą tai valau paprastai kelis kartus
užvirindamas maistinį actą skiestą vandeniu). O skalbenkos nei karto
neprofilaktikavau. Baisu, kad nebūtų babach vieną dieną. Plius ir
Ėlektros dauK ryja jei tenas apaugęs :/